Inför tentan

Nu sitter jag här, klockan är strax efter halv sju på morgonen och jag tänker inte få underkänt på grund av några slarvfel. Jag tänker heller inte ge upp på frågor som jag inte förstår till en början. Jag blir så trött på mig själv för jag var så nära godkänt sist och nu kan jag ännu mer. Så det borde gå ihop, jag är säker på allt från sammanställd redovisning till nyckeltal och lagstiftning. 
Ändå sitter jag här, nervositeten har kickat in och jag kan inte äta.
 
Just nu är jag svag för att jag vet att jag inom de närmsta timmarna ska befinna mig i en tentasal, hungrig och trött. Och sen är det klart. Men jag tänker fortfarande se till att jag inte gör några misstag så att jag - om jag inte klarar denna tentan - kan säga att det berodde på att jag inte läst tillräckligt. Inte på grund av några jävla misstag.
 
Tur som är kommer jag bli hämtad och körd till Liseberg för att gå på trädgårdsdagarna med fästman och svärmor. Det är något som jag ser fram emot, sedan blir det räkor och eurovision ikväll. Slå den om ni kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0