ESC och barn

Jag är eurovisionfrälst. Det är ingen hemlighet. Alltid varit och kommer alltid vara. Nu är det så att jag försöker indoktrinera min kära fästman till att tycka detsamma och än så verkar mitt projekt gå framåt. 
 
Så kom frågan om hur vi ska uppfostra våra framtida barn upp. Jag är då villig att barnen blir hockeyfans bara jag får visa hur bra melodifestivalen och eurovision är. Jag tror det är klippt och klart och jag var tvungen att ge honom åtta månaders förvarning om barnet är på väg så han kan förbereda sin hockey-upplärning. Det ska nog inte vara några svårigheter!
 
Som sagt, har mamma lyckats få mig att älska eurovision så kommer jag att lyckas få mina barn att älska eurovision. Easy as a small pancake, särskilt om gubben min är på samma spår. 
 
Så ikväll är det semi nr 2 och på lördag (!!!) så är det final. Det känns så nära men innan dess ska jag hinna göra en omtenta i externredovisning som jag fick underkänt på pga ett misstag. Surt, men jag hoppas på det bästa. Och så ska jag hinna gå på Liseberg på trädgårdsdagarna och bli fattig.
 
Bifogar lite vår och omplaneteringen av min balkonglåda.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0