Ett helt år har passerat

Tiden går fortare än man kan tro och det har nu gått ett helt år sedan min operation gick snett och som fick mig att nästan mista mitt liv. Ett år som har varit fyllt av kämpaglöd, smärtor och läkarbesök i dess mängder.
 
Men livet känns lättare idag och nu mår jag mycket bättre än jag gjorde för tre veckor sedan, tre månader sedan och ett år sedan. Jag tränar tre gånger i veckan och lever livet tillsammans med mitt hjärta. Allt är inte lätt men det är betydligt lättare än mycket annat jag har gjort.
 
Idag är en dålig dag, en sådan där dålig dag som kräver solglasögon om man ska lämna lägenheten och ingen mascara för tårarna slutar inte rinna. Men jag är inte ledsen utan tårarna slutar bara inte rinna så jag försöker tänka på annat än det jag inte kommer ihåg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0