Semester som förr i tiden

Wow. Nu lämnar vi snart Sverige för 40 timmar ungefär. Vi har lämnat Borås som så många gånger förut men med ett mål i Danmark, Naestved och Bonbonland den här gången.
 
Familjen har varit där ett par gånger med nu finns det några markanta skillnader. Jag bor inte längre hemma och jag är sambo. Fast han sitter jämte mig i bilen och är en del av familjen när vi snart passerar Trelleborg.
 
Livet känns så härligt när man får dela det med någon så fin som min sambo. Och att dela traditioner och familj med varandra betyder mycket. 
 
Idag reser vi med min familj för att komma hem till Göteborg på lördag morgon. Så blir det iväg på en gång till svärföräldrarna och för att träffa en del av hans släkt. Det ska bli kul!
Så ska vi se Robbie Williams med!
 
Nu lämnar vi Sverige, ses o hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0