Goda nyheter!

Imorgon ska jag och min älskade skriva på vårt första gemensamma kontrakt. Inte vilket kontrakt som helst utan på vår framtida lägenhet. Det som gör oss så glada är att det är ett kontrakt i första hand och att lägenheten blir bara våran. Wow, vilken känsla. 

Vi kommer byta mysiga Majorna mot Flatås för att få direktlinje till min skola, direktlinje/gångavstånd till Marcus jobb beroende på var han jobbar, nämnare Lidl och Ica Maxi. Vi kommer också närmare till Frölunda Torg som är lite vad man nu ska säga, gamla frölundabors centrum och närmare till Marcus och mina föräldrar som alla bor i Frölunda.

Det känns som att vi kommer få till det här och kommer trivas något enormt. Jag struntar egentligen i det mesta kring lägenheten, det är ett förstahandskontrakt och i ett lugnt område. Nu börjar livet på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0