Tiden flyger iväg

Helt plötsligt har nästan halva min tid i Santa Rosa gått åt och jag har haft den alldeles mest perfekta tiden någosin. Känslan är ungefär "Väck mig inte, jag vill inte tillbaka till den bistra verkligheten". Men jag tänkte ladda upp några bilder och ni får lista ut var bilderna kommer ifrån. De är inklistrade i miniatyrform så om ni klickar på bilden så kommer de upp i ett större format. Om det nu vill som jag vill. Imorgon blir det putletshopping a la Petaluma, lär bli spännande och se vad jag hittar som får följa med hem till Sverige.

Här är bilder på mig i mina bowlingskor (ni ser mig right?), en bild från vår flygtur som gick över Napa Valley, San Francisco Bay, över Alcatraz och Angel Island och vidare över Golden gate. Upp längs kusten och in mot Santa Rosa igen. Turen tog runt 1½ timme i ett pytteplan med fyra platser. Nästa bild är från i söndags då jag var på en baseballmatch och jag posar med maskoten, snyggt! Nästa bild är på mig när vi flög, jag såg ut som en riktigt pilot med an snygg keps (SF GIANTS). Ännu en bild från matchen, jag var heeeeelt lost och förstod nästan ingenting. Men under matchen som var i Sacramento så tog vi tjejer oss friheten att ta ett gammeldags foto och på detta fotot är det jag, min host mom Ann och Casey (någon av Ann's sons vänner). Söndagen och tredje helgen avslutades med ett äpple på en pinne dränkt i Rocky Road och gott var det. Jag fick till och med kolasås i näsan när jag åt den.. ööh.




Men jag lever gott här på andra sidan Atlanten och njuter fullt ut. Ge mig en längre vistelse, please? Men gör också så att alla jag vill ska komma hit, kommer hit. Då hade jag mått fantastiskt bra.


Kommentarer
Postat av: J

Hade ju varit livsfarligt att möta dig på ena bilden ju :o

2011-04-12 @ 07:51:52
Postat av: Mamma

Tack Bea för lite uppdaterade bilder - nu vill vi se ditt rum...eller är det stökigt? :-) och Värdfamiljen...och skolan...och Santa Rosa....



Gud vad jag är nyfiken!!! :-))) Luv Ya!

2011-04-12 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0