Nyhet!

Ny daglig programpunkt. Efter önskemål från världens bästa Nathalie så ska jag helt enkelt dagens höjning och sänkning.


Jag tänkte helt enkelt höja tanken om kläder som tvättar sig själva! Hade inte det varit sjuuukt toppen?
Tänk er in i situationen, ni har ett tvättberg i rummet som ni behöver bära ut och tvätta. Nej mamma kommer inte tvätta år er i resten av era liv. Så istället för att bära alla äckelpäckel-bakterier på alla fina men skrynkliga kläder så samlas de ihop och tvättar sig automatiskt. Helt utan vatten och kläderna blir som de vore nystukna efteråt. På bara en timme så ligger de inne i din garderob igen. Vikta, oskrynkliga och fina. Sorterade och upphängda på galgar. Ser ni lösningen på alla mina problem? Tänk...
Så jag höjer helt enkelt tanken på självtvättande kläder.


Dagens sänkning är min bloggdesign. Den är så sjukt tråkig. Borde fixa en ny, men inte har jag tid med det så ni får helt enkelt stå ut. Och nej, jag tänker inte betala någon annan. (Det vill säga, om ni vill hjälpa mig gratis så tackar jag enormt mycket i förväg)


Tjingeling! Nu är det mat. Grillat, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0