Trött så jag somnar snart

Kära EP08are enligt Jonas är Lena sjuk imorgon med. Jag tar risken och gör inte läxan.
Alldeles för trött, inte ens cola hjälper och tusan också, nu kan jag inte stava heller.

Förresten, när jag har två personer som smsar under förmiddagen/morgonen.

Först Erik på morgonen som säger att han ska somna om någonstans kvart i åtta och jag är i skolan samtidigt. Den jäveln hade sjuktanmält sig. Jag är inte avundsjuk.

Sen sitter jag på lektionen så smsar Nicklas. Den jäveln påpekar att han inte stigit upp än och klockan är vid tillfället kvart i tio. Då svarar jag blä och nu tror han att jag är sjuk i huvudet. Men det gör inget.

Frukost är inte min grej, jag vet att halva min frukost ligger kvar i min väska och gårdagens te står på skrivbordet. Mumma!

Så imorgon är det torsdag då ska jag;
1) STÄDA!!!
2) Tvätta
3) Byta lakan

Sen borde jag även ringa några samtal för att bli av med tulpanerna och plocka iordning lite eftersom jag ska sova hos älsklingen på fredag. Myspys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0