Livet är bra

Som jag antog igår skulle jag behöva ut och gå prommenader för att få bort allergenerna ur mitt system. Det höll tills klockan halv tio ungefär och sedan fick vi åka hem tyvärr. Släkten satte mig i en situation, de ville att jag skulle börja spela golf med dem. Jag menas att hela släkten spelar golf - förutom jag. Så om jag bara vill så finns klubbor, bagar etc etc etc , ja allt jag behöver. Och jag fyller år snart, jag tror jag vet vad de tänker ge mig i present.
 
Om inte det så var det väldigt trevligt, som vanligt och Marcus/jag fick presenter. Jag menar att jag kan sova lika mycket i hans nya lakan som han kan och jag kan använda hans nya byrå lika mycket som han kan. 
 
Livet är en fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0