Födelsedag och firande

Min iPhone har en riktigt bra funktion, kalendern. Inte bara det att man alltid har den med sig utan att man faktiskt kan dela den med andra och skapa inbjudningar. I dagens kalender står det två event som heter "En vanlig dag", den ena är jag inbjuden till från min sambo och den andra är i hans kalender. 
 
Ni vet att jag inte är bästis med itunes och inte med någon programvara egentligen. Men idag är ingen vanlig dag utan det är min sambos födelsedag. Idag ska det bakas tårta, öppnas presenter och åka till Borås. Vilken anti-grej tänker jag tills jag tänker på vad vi ska göra där. Vi har två biljetter till Magnus Betnér och jag hoppas den blir lite bättre än dagens föreläsnng.
 
Jag har en tendens att jag måste göra något samtidigt som jag lyssnar, annars somnar jag. Så det är lika bra att sitta här och skriva om Mr Rights födelsedag. Det är ungefär 15 månader sedan som jag skickade den här bilden till honom och så började vårt förhållande strax därpå. Kärlek....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0