Wow, vad hände?

Efter min tenta den 7 juni så sprang jag för första gången på en evighet. Jag har aldrig riktigt tyckt det varit roligt och varje gång jag varit tvungen att springa i skolan så fick jag plötsligt näsblod eller något annat som gjorde att jag inte kunde springa. 
Men efter tentan hade jag så mycket i huvudet att jag kände att jag hade två val, antingen att pimpla lite vin eller ut och springa. Jag valde såklart det senare, först. Och ut sprang jag och det var så skönt! Efter det har jag sprungit sex gånger, 11 och en halv kilometer totalt. I nya skor och ny träningsjacka. Jag som aldrig sprungit innan.
 
Så idag har jag varit ute två gånger, två korta rundor på 2 och 2,8 km. Jag förstår ingenting.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0