Smärta. Igen.

Idag är ingen bra dag. Den är likvärdig med den nu passerade veckan. Jag har haft en bra dag denna veckan och det var igår. Jag har i och för sig haft en bra dag till, men den på grund av min nya smärtlindring.
Idag vaknade jag med en enorm smärta i både ryggen och magen så jag får skynda mig upp ur sängen för att ta en smärtlindrande tablett. Trots att min kropp bara vill ligga kvar i sängen och lida.
Jag tog en av de nya tabletterna som sist fick hela kroppen att slappna av. Sådan tur hade jag inte idag. En sån tablett som jag fick när jag var på vårdcentralen sist, samtidigt som läkaren skickade en remiss till kirurgen för att de ska kolla på varför jag har sådana otroliga smärtor i magen. Tills dess får tabletterna duga.
 
Jag önskar bara att det här kunde få sitt slut. Jag är så otroligt trött på att ha ont.
 
Imorgon är det fredag och då skall jag på ett "sminkparty" hemma hos svärmor och jag håller alla tummar jag har på att få vara smärtfri imorgon och resten av helgen. Så att helgens planer inte blir avbokade eller påverkade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0