Måndagar i all ära

Det är en ny vecka och en hel vecka sedan jag fick mina starka tabletter. Det har gått åt fyra stycken vilket kanske ska kännas bra. Det är så svårt att skriva något som inte har att göra med det som uppfyller hela min vardag. Eller snarare hela min tillvaro. För är det inte smärta så är det frihet från smärta.
 
Jag lever i en gråskala och nu idag kunde inte ens vädret ge mig ett leende för jag kan inte bära shorts, kjol eller byxor som sitter åt i midjan. Det som går bra är lösa strumpbyxor, oversize och trikåer, trikåer och ännu fler trikåer. Det känns så uttjatat och slappt men det är ungefär det som fungerar för tillfället.
 
Nu ska jag nog ta mig en kopp grönt te med smak av apelsin och lotusblomma. Det är för himla gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0