Note to self

Kära Människor som äter citrusfrukter in public,
 
Jag tänker göra det klart att jag aldrig kommer bli en av er. Ni äter alltid citrusfrukter på fel platser vid fel tillfällen. Så det där med tajming är nog inte riktigt er starka sida. Det är inte så att jag inte är bättre på tajming utan det är bara så att jag stör mig på alla som äter citus in public. Ni äter alltid det så det luktar. Alla som känner mig vet vilken suberb luktförmåga jag har sedan efter operationen. Det där med tajming alltså, i många fall av de gånger ni äter citrusfrukter så är jag hungrig och hade gärna också haft en clementin eller liknande i väskan. 
Jag har försökt åtgärda problemet med att ha citrus i min väska, men den är inte lika god när jag har den eller när den legat lite för länge i min väska.
 
 
Därför kommer jag aldrig att bli en av er, jag lovar
Beatrice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0