Operationer, läkare och allt annat

Tre månader efter den första operationen så ringde chefsläkaren från lundby sjukhus till mig. Han hade fått min anmälan till socialstyrelsen. Han sa att han skulle göra en lex Maria, det som jag trodde redan var gjort. Då kirurgen som utförde första operationen redan visste så blev chefsläkaren aningen ställd och beklagade sig mycket för vad jag gått igenom.

Men det hjälper inte att beklaga sig.

Jag hade ett läkarbesök igår, ska på röntgen snart, fått nya allergier troligen och det ska testas nästa vecka. Sedan ska jag tillbaka till sjukhuset.

Det är svårt att gå tillbaka till normalt när sjukhuset är mitt andra hem. När jag väl kommer därifrån så blir det mesta nog bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0