Vad gör du nu för tiden?

Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs. Så hej på er alla!
Ni kanske undrar vad jag sysslar med nu för tiden. Jag önskar nämligen att jag hade samma ork och driv med bloggen som förr i tiden. Men så är det tyvärr inte. Skillnaden mellan nu och då är att jag har miljoner saker att göra och då är inte plugget inräknat.
Det ska fixas hemma, städa, tvätta, laga mat och så vidare. Ovanpå det ska man hälsa på familjerna (då jag har två familjer), sedan ska man hälsa på min sambos familj och umgås med vänner. Sedan kan det vara bra om man försöker ta hand om sitt förhållande lite med. Annars så tränar jag järnet sedan förra veckan och går i skolan. Där man borde plugga mer än vad jag gör. Sedan har vi LUF också och alla vänner där. Det är fullt upp helt enkelt.

Nu vaknade pojken min, dags att krypa ner i sängen. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0