Gnäller på riktigt

Jag har hört att man inte ska skriva på bloggar-twitter-facebook-younameit när man är arg. Men jag tänker då inte låta allt som förstört min dag glömmas bort. Dessutom bor jag själv så jag måste få spy ut det över något. Det blir så himla smutsigt och otrevligt annars. Så jag ber om ursäkt för vad som komma skall.

Allt började den 22 december då min väska med ALLT glömdes kvar på tåget ner till Skåne. Inte kul nej. Men det jag hade kvar var busskortet och betalkortet. Puuuh!
Men så nu är mitt betalkort borta och utan legitimation kan man inte hämta ut pengar. Så jag har inga pengar att betala legitimation med för att skaffa det och ingen legitimation att legitimera mig med hos polisen. Det är som en ond spiral. Kul. Jag älskar mig själv. På riktigt. Fast väldigt väldigt väldigt lite just nu.

Allt som inte har med väskan att göra började igår morse med snurr i bollen, lågt blodtryck, illamående och dåligt humör i allmänhet, i allmänhet.

Så om man får lov att säga det är jag riktigt pissed off på allt och alla som finns. Så nu har jag köpt mig en påse ostbågar, vi ska götta ner oss i sängen framför någon mysig film. Eftersom det blåser och regnar ute så har inte min tv någon mottagning.

Ond spiral sa jag va?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0