Min kära bror

Bäst att inte fastna vid datorn för om mindre än en timme ska jag vara påklädd, torr i håret, sminkad och inne i stan. Tror jag skippar sminket för jag ser ändå pigg ut om man jämför med hur jag såg ut innan. På stan ska det letas fram de sista julklapparna och sedan lunch hoppas jag. Vågar dock inte fota mig än, men ikväll på julgalan kanske? 
 
 
Åh, vad jag har saknat min bror! Känns som evigheter sedan jag träffade honom, men det var i lördags fast då var det inte så mycket han-och-jag-tid utan mest familjetid. Innan dess var jag på sjukhuset och minns det inte bildligt men jag minns hans då mjuka röst och hur glad jag blev när han kom in i rummet för jag saknade honom.
 
Life goes on, and on, and on, and on. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0