Fööööööööööörkyld

Igår var en mycket festlig kväll, fylld med allt från lekar till mat till drinkar. Mina var alkoholfria för er som undrade. Det är också viktigt att ni vet att de var alkoholfria när jag kommer berätta om mitt "tillstånd"
Jag har haft lite förkylningsdrag de senaste två dagarna men idag alltså, jag har sällan varit med om något liknande. JAG ÄR SJUK! Förkyld så in i bänken, kli i halsen, snuva, huvudvärk, hosta. Hela alltet.
Så dagens läkarbesök blev inte av. Jag ringde till kirurgmottagningen och frågade om de ville ha dit mig men de sa att det inte var en så bra idé med tanke på mitt röstläge och min förkylning. 
Jag låter som en kråka. Hoppas att mitt te kommer hjälpa annars vet jag inte vad jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0