En nästan helt vanlig dag

Idag har jag varit på Frölunda Torg och shoppat lite roliga saker till mig själv. Bland annat en ögonskugga, ett skal till telefonen, en väska och en bh. Det är underligt hur stor skillnad det har blivit storleksmässigt för inga kläder sitter sådär bra som de en gång gjorde. Tveksamt om jag vill gå upp de kilon jag tappat eller inte men det lär bli tufft oavsett.
 
Jag hade tänkt träna i veckan men istället åkte jag på en dunderförkylning. Min kropp ger liksom aldrig upp att jävlas med mig. Det är ett ganska humoristiskt sätt att se på allt som hänt, just att kroppen jävlas. Men jag kan inte riktigt förstå varför den gör det, jag trivs så bra med mittt alldeles perfekt stressiga liv. Det gör att filmkvällarna uppskattas så mycket mer än vad det gör nu när allt jag egentligen gör är att se på tv när jag är hemma.
 
Imorgon ska det städas och sedan fira att jorden inte gått under, att jag är frisk nog för lite drinkar och lite dans förhoppningsvis. Dansen är jag lite osäker på eftersom jag har haft ont i såret idag. Det verkar som att nerverna börjar läka och helt plötsligt börjar jag känna saker jag inte känt innan.
 
Men till er alla där ute - tack för att ni läser och jag hoppas ni kan förstå mig lite mer.
Livet är tufft, men man måste kämpa hårt, glöm inte det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0