Äntligen hemma

Jag blev utskriven den 29/11, jag fick fira första advent hemma hos mamma. Där var jag en vecka och jag åkte till och med till Gekås i Ullared! Fick en hel del shoppat för väldigt mycket pengar men jag fick mycket för de. Så åkte jag hem till svärföräldrarna förra torsdagen och i tisdags åkte vi hem igen. Mycket farande!
 
Under min tid hemma har jag varit på fest (hör och häpna!) men en kompis fyllde 25 år och det var lite lugnt ändå. Jag har också tävlat i pepparkakshusdekorering (parvis) med mina fina vänner och jag tror ingen blir sur och jag utnämner mig och M till vinnare. 
 
 
Jag har också ätit sushi och varit på bio (Bond) där min enkla analys var att det var en killfilm. Alla som sett Bond vet vem M är och henne skulle jag kalla för en dam snarare än för en tjej. Alla tjejer i den här filmen kan summeras med tre ord: snygga, sexiga och dödliga. Till skillnad från Bond som är odödlig.
 
Ikväll är det dags att fira mig och Mr Right för igår hade vi stått ut med varandra ett helt år. Tiden går väldigt fort och jag har aldrig varit lyckligare.Vi får se vad kvällen erbjuder men tanken är att vi ska gå på Joe Farellis och sedan på Liseberg. Käääääääääääääääääääääärlek.... eller något sådant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0