Watch out Borås

Borås, se upp! För jag är tillbaka för en kort visit hemma i skogen hos mina föräldrar och för att jobba lite granna imorgon. Största skillnaden mellan min lägenhet och mina föräldrars hus är såklart tystnaden som är här hos mina föräldrar. Så är man hemma i Göteborg kan man sakna tystnaden och mörkret men när jag väl är här så saknar jag ljuset och bullret.

Jag tror nog att jag innerst inne är en storstadstjej, jag älskar shoppingen, människorna, att staden aldrig sover och allt buller. Någonstans passar jag nog bättre in där för jag älskar att hävda mig.

Nu längtar jag nästan hem igen till min stora, mjuka säng. Vi synes imorgon igen, nu är det dags för plugg och familjehäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0