Mycket på gång

Efter en helt tokig fredag tog jag det lite lugnt på lördagen med skolböcker och sedan en middag med fina vänner. Vi har inte alla än fyllt tjugo i tjejgänget men vi har redan börjat planera var vår tjugofemårsfest ska äga rum och det lär bli en fest INGEN vill missa. Men vi har en söt tjej som fyller tjugo imorgon och jag tänker bara säga ett stort grattis till en mycket fin tjej!

Nu ska jag snart åter igen drunkna i skolböckernas värld. På ett sätt är detta värre än gymnasiet men på ett sätt mycket skönare. Skola tre dagar i veckan och självstudier resten är ganska trevligt! Så med lite jävla anamma och självdiciplin ska jag försöka klara det här. Ingenting är omöjligt och inget kan stoppa mig när jag vet vad jag vill. För tillfället råder det en stoooooooooooooor hemlighet i mitt liv och den lär nog avslöjas inom kort hoppas jag! Ingenting lär bli sig likt. Så stay tuned!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0