Lite action idag med

Det finns inte mycket som kan krydda upp en onsdagskväll med plugg men nåra få saker finns det. Så när jag ser att Sandra ringer mig precis efter jag slutat skolan kan man mer eller mindre inte veta vad som är på gång men jag är stensäker på att vad jag än planerat för dagen så är det inte aktuellt längre.

Så var fallet igår. Det slutade med en tur om hennes skola och sedan for vi hem till Emilia och åt mat och delade en flaska vin. Som sagt, det finns inte mycket som kan krydda upp en pluggkväll men jag har då alla kryddor det finns. Med två fina vänner, en flaska vin och outfitsprovning så blev det en väldigt fin onsdagskväll. Ytterst lite plugg.

Så nu är frågan om jag kommer in till stan så det blir lite action idag med?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0