Linköping here I come

Då var resan bokad och betald till Linköping för att träffa allra bästa Nicklas. (Ni vet han som fixar designen på bloggen och alla problem i mitt liv som dessutom får mig att känna mig jävligt kass på ett bra sätt. Ps. Ifrågasätt inte). Men tro det eller ej så vill verkligen ingenting fungera när jag vill betala, det är ju inte så smidigt och stiga på bussen och säga till chauffören att jag FÖRSÖKTE köpa en biljett. Det fungerar inte heller att ringa banken och be om två biljetter tur och retur. Så det var mitt sätt att knäcka hela skiten med att gå via telefonen då de inte behövde allt de behövde på datorn. Fråga mig inte vad.

Men livet leken efter en tur till 421 (smart shopping<-- tanke). Lite mys med fina flickor är bäst varje dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Har följt detta drama länge nu. Hoppas du får en riktigt go tid tillsammans med Nicklas!

2011-09-28 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0