Eventuellt dags att erkänna

Jag borde kanske erkänna för båda herrarna i källar'n om vad som pågår i vänsterspalten. Just nu ligger det lika i räddningar/pluspoäng vilket är till mr. H's fördel. Jag menar han har med ynka ett dygn i källar'n lyckats komma ikapp mr. M's tre (?) veckor. Det här lär bli spännande!

Men jag känner nog för att hålla på den här hemligheten, tävlingen ligger än så länge publik här och mr. M vet om adressen hit och mr. H har fått en pik. Det är rättvist för här i källar'n är det JAG som bestämmer. Det står det på kylskåpet i alla fall.

Försten ut ur källar'n avslutar tävlingen, let the games begin! Muhahahaha!

Kommentarer
Postat av: Ms. M

Är visst bara fördelar med herrar i källaren. Ungefär som att ha en man i byrån, men du har dem samlade i källaren!

2011-09-06 @ 16:32:00
Postat av: Fredrik

Måste framföra till alla att jag har samlat ihop 1 hel poäng utanför tävlingens ramar. (ungefär som publiken i "Så ska det låta")

2011-09-07 @ 16:09:44
URL: http://www.larssonspeaking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0