Ett problem, en man, en legend ?!

Det finns få personer i mitt liv som jag aldrig skrivit om här på bloggen som jag ändå inte kan leva utan. Det här är mitt problem, Nicklas. Och han löser alla mina problem och skrattar åt mig när jag är korkad. Det är också han som fixar till saker jag inte kan i min design på bloggen. Men det bästa med Nicklas är att han alltid finns där vilket gör honom till min allra bästa vän. Ni vet på vuxenstadiet och inte dagisstadiet, för jag har liksom bara en allra bästa vän. Så när livet är hårt eller gott så delar jag detta med Herr N. Tyvärr har han dissat mig för tillfället och flyttat till Linköping. Men han kommer komma tillbaka hit, det har han lovat.

Nicklas säger: ‎"Alltså det set ut som att du står framför bakgrunden på den bilden!" - Beatrice (jag)
Min fråga är hur många som förstår vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0