1000 bilder och en tandfraktur

Mission: Rätta till min snea pincett som blivit sne genom att den använts som skruvmejsel.
Materiel: Pincett, tänder.
Hur: Bita ihop den.
Vad som hände: Jag ville noppa mina ögonbryn men min pincett var sne. Så jag började bita och helt plötsligt föll det ner något på bredsidan på pincetten. Jag trodde det var damm. Så märkte jag att min ena framtand var vass och började känna efter. Det var då jag förstod. Det var en del av min tand. Sedan var det dags för photoshoot.
Resultat: En miljon bilder och en tandfraktur på vänster framtand. Plus en akuttid hos tandläkaren imorgon.
Lärdom: Tänk alltid efter en gång före du faktiskt använder tänderna. Nu är det mjuk mat fram tills jag vet inte när. O-roligt!

PS. Jag orkar inte fixa bort de röda ögonen. Ni får leva med det och se hur jag ser ut ändå.


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Gud vad fin du är Beiis!! =) Hoppas allt är bra med dig<3

2011-10-25 @ 10:11:03
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0