Världens bästa

Jag har världens bästa mamma. Det finns ingen som betyder så mycket för mig som hon gör. Tack kära mamma för allt du gör för mig, det betyder guld för mig.

För att alla ska förstå så har hon bokat frisörtid till balen (utan min vetskap), sökt massa lägenheter när jag har varit här, städat mitt rum (puuuuh) och varit ett stöd njär jag längtat hem som mest. Men hon är min mamma är där med är hon världens bästa.

Nu ska jag dra till Sea World, San Diego.


Se upp för jag kommer hem på fredag halv två wohooo!

Kommentarer
Postat av: Mamma

OCH VI LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-09 @ 19:56:23
Postat av: J

va :O det visste jag inte.. :/ ^^

2011-05-09 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0