Topp tre nummer ett

Topp tre högsta smärtorna i mitt liv som jag minns är;

1. 14 stygn i ljumskarna utan bedövning, 24 timmar efter operation
2. Spruta i stortån
3. Gardasil på fel ställe i armen

Bubblare:



För er som inte vet vad det är så är det ett bränt ögonlock som fjällar och svider. Det är ett av mina just nu topp tre saker att gnälla om. Så tyck synd om mig.

Annars kan ni förbereda er på att Beiis kommer hem på fredag för att åter igen skapa kaos och göra Sverige osäkert. Eller vi kan i alla fall låtsas att börja blogga som förr är kaosaktigt och att min del i den svenska bloggosfären gör Sverige osäkert.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din stackare....men du kommer snart hem och solen lvar att utibli i helgen :-) Älskar dig!

2011-05-11 @ 09:47:44
Postat av: Mamma igen...

lovar att utebli*

2011-05-11 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0