Stress

I morgon är det bal. Jag stressar ihjäl mig här hemma och min baldejt tränar säkert eftersom han inte svarar på mitt desperata rop på hjälp. Naglar, fötter, solning, hår, smycken, väska, klänning (som är hel denna gången), fluga, näsduk och J. Har jag glömt något så dör jag.

Nu ska jag kila iväg och försöka äta något om jag hinner i packningen av min väska inför imorgon. Det är så mycket att tänka på men jag lovar, jag kommer vara sjukt fin även om jag varken kommer kunna äta eller andas i min klänning, så tajt är den efter insyrningen. Typiskt, men snygg är den.


Nu har jag inte mer tid. Tjingeling, ring mig inte idag vad ni än gör. Nu blir det lalla vidare och leta efter rosa elefanter för att se om jag glömt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0