Strax dags för sommar

Jag ska göra som alla andra, dricka rosé och visa upp min bikini så snart sommaren kommer till bloggosfären. Jag ska som besatt leta efter en långklänning och äta glass i mängder. Självklart ska jag visa upp mina nya glajor och ut och parta järnet.

Jag ska gnälla här när det regnar och drömma mig bort till varmare breddgrader, klä min alldeles för somrigt för de ynka 23 grader som det kan vara. Bara för att göra som alla andra som inte riktigt har råd att åka utomlands. 

Jag ska posta inlägg om länder jag varit i och kanske till och med drömmer mig länge bort än till Danmark. Det är nämligen standard, Danmark med familjen för att åka karuseller.

Men först ska vi njuta av rosé mellan shoppingvarven och självklart ska jag visa upp min nya sommargarderob från USA.

Mycket att se fram emot! Här kan ni se mig längs med kustslingan 17-mile-drive. Googla om ni inte vet vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0