Sökande

PUBLIC MESSAGE

Jag letar efter en pojkvän. Du ska inte vara för lång och inte för kort och trevlig. Det är viktigt. Du ska helst inte samla på stenar och helst inte ha några vandrande pinnar men jag kan leva med det om jag måste. Du ska hjälpa mig när helst jag behöver det och du ska vara medveten om att det är du som byter glödlampor och dödar spindlar när jag är i närheten. Viktigt är också att du inte är för tidsoptimistisk men jag hatar att vänta. Du får gärna ta längre tid på morgonen än mig men vi planerar så vi är klara samtidigt. Inga undantag tas för att mata dina eventuella kaniner som måste hållas utanför ytterdörren för jag är allergisk. Så om de är inomhur kan jag tyvärr inte leva med det även om man ska ta lite risker och sånt där, ja du förstår. Du ska vara lagom knäpp men inte konstig eller tråkig. Dessutom ska du tycka att jag är finast som blond och du måste förstå att jag behöver borsta håret när jag vaknar innan vi tänder några lampor. Utan undantag som jag inte kan leva med.

Så om du finns där ute hör av dig så får du inte mitt nummer.

END OF PUBLIC MESSAGE

Kommentarer
Postat av: Din älskade

Lycka till! :D

2011-05-20 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0