Sista sista grejen nu

Nu har jag pluggat klart för mina tre år på gymnasiet. Nu är sista nattens råplugg inför en redovisning i sista minuten som ändå är ganska stor. Idag befinner jag mig hemma i Göteborg och ska imorgon sjunga för min lillebror som fyller fyra för att sedan dra mig till CULT Designs högvarter för att presentera en produkt jag, tillsammans med tre andra har utvecklat från idé till nästan klar att börja producera.

Frågan är nu om jag ska göra en ny blogg när den här eran av mitt liv är över. Jag ska snart inte vara göteborgaren fast i hålan Borås. Utan jag kommer bo där mitt hjärta slår som bäst, i mitt kära Göteborg. Såklart kommer jag gå under smeknamnet "Beiis" sedan med men jag vet inte. Ni har följt mitt gymnasieliv och nu är det dags att börja om på nytt och ha den här bloggen i ryggsäcken.

Mer infromation kommer om jag bestämmer mig för att byta blogg till en ny. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0