Sea World

Underbara, fantastisk och spektakulära Sea World. Fyllt av fina djur och trevlig stämning.

Bäst under denna dag på Sea World var hajarna och späckhuggarshowen på delad första plats tätt följt av delfinshowen. Under späckhuggarshowen som hette "Believe" med huvudtema om att aldrig sluta tro på sina drömmar. Då fick en liten kille, med drömmen om att bli djurtränare, komma fram till poolen och instruera späckhuggaren att göra konster. Det fick den känslosamma delen i mig att krypa fram och ta övertaget om mig som person och jag grät. För att väga upp detta fick jag åka Colorado med killarna i klassen tre gånger och det slutade med att vi tog taxi tillbaka till hotellet för vi frös så.

Nu tänkte jag bjuda på några bilder från Sea World.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0