Nytt bildspel på gång

Jag lever gott och har precis checkat in i San Diego vilket är vårt sista stopp innan hemresa på denna sju veckor långa resa. Livet är gott ibland när man inser att man inte har några måsten just nu utan har semester mitt i terminen.
Mindre bra är att jag har fått soleksem över hela kroppen, en inflammerad tå och ett svullet ögonlock men annars mår jag superbra.

Resan har gått från Santa Rosa till San Francisco, Monterey, Santa Barbara, Venice Beach (L.A) och nu till San Diego. Venice Beach var verkligen inte roligt, området var läskigt och skumt och osade knark. Människorna såg läskiga ut och var allmänt skrämmande. Men vem är inte jag om Beiis, och jag klarar ALLT! :) Toppen av hela L.A var Hollywood och Universal Studios vilket var det jag såg mer eller mindre i hela L.A under vistelsen..

Nu är det snart dags att fixa klart mitt bildspel så ni kan få se vad jag gjort och sedan är det dags att dejta kudden för att sooooooooova lääääääänge imorgon. Vi drar till Sea World imorgon klockan 10:30.

Puss på er och jag hoppas ni blir glada att jag visar tecken på att jag fortsätter vara vid liv i staterna.


Hoppas länken funkar; annars kommentera och jag får fixa det.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1965978555488.2118882.1423637653&l=4546900a5d

Kommentarer
Postat av: Mamma igen...

Om man kopierar länken så får man se dina foton - direkt funkar inte...synd att du inte fick tillfälle att se mer av La ex Santa Monica Pier/Malibu etc.

2011-05-09 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0