Nästa händelse: Frulle och flyg

Jag har nu packat klart, väskorna slutade på 11,2 kilo i handbagage (av 12 möjliga) och resväskan på 22,3 kilo (av 23 möjliga) och jag klarar mig om jag har jacka och tjockiströja och typ tre lager kläder när jag checkar in! Men det gör inget ellerhur? Jag lär ju komma hem ändå.

Nu taggar vi hotellfrulle och om jag orkar tänkte jag läsa min bok nu under natten så jag kan sova svensk natt på planet. Men alla som känner mig vet att det är ett mirakel att jag är vaken nu och klockan är strax halv elva amerikansk tid. Så om jag försöker så kan jag vara upp till tolv, annars somnar jag nog så snart mina rumskompisar stänger av musiken och slutar packa. Fast jag vill njuta av de sista timmarna i San Diego, California, USA men jag vill ändå komma hem. Bästa lösningen är att sova på flyget!!




Nu vill jag hem. Ge mig min familj och min säng. Nu vill jag tillbaka till mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0