JETLAG NR 2

Vad är problemet? Min kropp vill inte anpassa sig. Igår gick jag och la mig i hyffsad tid runt elva och jag hade satt larm på klockan nuo. Jag vaknar klockan nio och tror att jag snoozar men stänger istället av larmet så jag vaknar nu!

KLOCKAN HALV TVÅ JAG TROR JAG DÖR HALLÅ HUR SKA MIN KROPP NÅGONSIN KUNNA FATTA ATT MAN SOVER MELLAN ELVA OCH NIO OCH INTE ENVA OCH ETT?!?!?!?

Jag trodde bara att jag var seg när jag tänkte men inte, hela jag är seg.  Nu ska jag äta sen lunch aka frukost och sedan ringa mamma och skälla lite för att hon inte väckte mig även om det bara är mitt fel.
Men livet är gott annars och jag älskar min nya garderob woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0