Inte alls lycklig

Jag är inte alls lycklig när jag inser att imorgon är det min allra sista onsdag på gymnasiet. Det är bara en vecka sedan behöver jag aldrig komma hit igen till lärare, trånga korridorer, dåliga luncher, trångt skåp och konstiga människor. Men skolan har också gett mig mina fina minnen att minnas. Men för att se sanningen i vitögat måste jag erkänna att det finns ett fåtal personer som jag kommer sakna mycket mer än vad de tror. Klasskamrater som man kanske tappar kontakten med och vänner i årskursen under. Samtidigt är jag riktigt glad när jag tänker att jag äntligen ska få lämna hålan; så fort jag får en lägenhet i Göteborg.

Livet är rättvist ibland och riktigt, riktigt härligt. Nu tar vi snart STUDENTEN och ger oss ut på öppet hav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0