HEMMA

Min dag har varit mer eller mindre kaos för den började i San Diego och tog sig vidare till LAX för att via Amsterdam komma till Landvetter. Väl där möts jag av världens finaste familj och J. samtidigt som tårarna sprutar ser jag ut som ett slitet monster. Vidare via en kebabrulle for jag till doktorn och det hela slutade med en mindre tå-operation. Någonstans på vägen gick vi från torsdag till fredag men jag har inte en blekaste aning om när.

Imorgon börjar mitt liv igen. Just nu har jag varit vaken i 26 timmar så imorgon är jag värd motorcrosstävling och Eurovision Song Contest final med fint sällskap. Men först borde jag bädda min säng!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0