Världens bästa vänner

Det finns ett par människor som jag älskar mer än livet självt. Dessa är tre till antalet. Den ena är min mamma och de andra är mina två finaste vänner. Det är något speciellt med dem, de är helt fantastiska, helt underbara och världens bästa vänner. Ja, självklart är det mina ögonstenar Nathalie och Linn jag pratar om. Vi har delat så mycket och det har varit en tuff resa sedan augusti 2007 med ett par tårar och många glada skratt och minnen.

Jag kommer alltid komma ihåg er som mina bästa vänner och jag vill vara er vän till tidens slut för jag älskar er mer än livet självt. Ni betyder mer än någon pojkvän kommer göra och ni betyder mer än någon pojkvän gjort.
Ni är två helt fantastiska människor som alltid lyckas göra mig glad och jag vet att jag inte är den bästa vännen och att jag har ont om tid, men jag tar studenten snart. Jag flyttar snart. Inga fler anledningar till att inte träffa er. Studenten är för mig en frihet, en frihet som säger att jag får göra vad jag vill och jag vill då vara med er två. Mina ögonstenar, Nathalie och Linn.


Världens bästa vänner. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0