Tog en dejt i duschen istället

Jag dejtade tomatpurén i duschen istället för att plugga och nu är mitt hår mindre grönt igen och silkeslent, varför har jag inte kommit på att dejta tomatpurén innan?

Känslan är väll ganska underlig för man luktar tomat i håret och det är något som är emot alla principer och kan leda till svagt illamående. För att motverka det har jag valt att duscha kroppen samtidigt för att så mycket som möjligt av tomatdoften ska försvinna.

Nu vill jag bara ha onsdag 23/3 kl. 15:00 och jag håller det hemligt vad som kommer hända då, det får ni se på the airport a la landvetter kl. 04:30 klasskamrater.

Alla andra kan ju förstå att det är något med mitt hår och att jag inte vill vara brunett så det lär nog bli ett nyansskifte, eller inte. Jag lovar att visa när jag kommer till staterna och får möjlighet att skriva mitt första inlägg på engelska. (Tur att jag har lagt in ett översättningsverktyg på menyn så ni inte dör på min engelska.)

Nu är det sluttjötat för denna gången och jag borde nog börja plugga nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0