Nu var det dags för avsked

Nu bäddar jag ner mig i min säng för sista gången innan den stora resan, den som bär över Atlanten och lämnar mig där för att få chansen att uppleva sju hela veckors äventyr.. några få timmar kvar till avresa, 06:25 lyfter vi och jag lämnar Sveriges fasta och trygga mark för att möta något nytt och spännande! Ni som vill kan följa mitt liv här på bloggen. Annars kommer jag hem igen den 13 maj och vill troligen inget mer än att få bädda ner mig i min alldeles egna säng igen. NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kommer att sakna dig Snygging! Det är redan så tyst och tomt här hemma - ingen som skype:ar vägg i vägg med J. :-) Älskar dig!!!!

2011-03-24 @ 22:40:15
Postat av: Mamma

Vaad - jag som var så fyndig!

Jag saknar ditt mumlande bakom väggen med J. Det är tyst och tomt...älskar dig mitt livs stolthet! Kramar i massor - Mamma <3

2011-03-24 @ 22:51:24
Postat av: Felicia

Allt bra? :)

2011-03-24 @ 23:10:11
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: J ;)

Ja det är väldigt tråkigt här nu alltså, tur att man har spotify och ett par bra högtalare så man kan tröstsjunga för sig själv lite i alla fall :) ;) Have fun on the other side! :D

2011-03-25 @ 20:07:51
URL: http://hjopp3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0