Jönköping on my way?

Igår sökte jag som sagt till universitetet/högskolan och idag hade vi lite myspysigt tema-dag om det vuxna livet. Informationen var om arbetsförmedlingen, att man ska betala skatt (?!) och om olika högskolor/universitet.


Jönköpingsbor: blablabla.. och A6 är den bästa shoppingen mellan Stockholm och Malmö.
Jag: Jaha, det ligger ju i vägen när man åker till Stockholm!!
Jönsköpingsbor & jag: *skrattar*



PS. Jag var den enda på den här "föreläsningen" kl. 16:30 och jag har redan sökt, hmm..
Jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart, jag åker snart. Ni fattar nog poängen och hur exhalterad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0