Gillar armbandet

Det står både vad jag heter och när jag är född om jag nu skulle glömma något sådant. Men dagen spenderades 40 minuter i skolan, 1 timme hos läkaren och 2 timmar på observation pga astma-anfall. KUL!
Sen ringer skolskörterskan och undrar hur jag mår och vad jag gör och jag står INTE inne på systembolaget och är påväg till max för att äta skräpmat, absolut inte. Jag har heller inte precis varit på mekonomen och jag ska inte till Harald Nyborg efter besöket hos max, you see?
Jag sa helt enkelt att jag var på väg hem och nämnde inget om omvägen. Dock var jag helt hajpad så jag målade hela dagen på skakig hand och med rester av hjärtklappningen jag fick av ventolinet, men ibland måste man prioritera, antingen hjärtklappning och kunna andas eller inte kunna andas och ingen hjärtklappning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0