Näst sista inlägget

Jag har kommit fram till att lägga ner denna bloggen. Det är ett avslutat kapitel så fort jag flyttat och tagit studenten. För då bor jag inte längre i hålan Borås utan jag är då en Göteborgare som hittat hem igen efter tre år i Borås. Då har jag slutat gymnasiet som jag började när jag startade den här bloggen. 

Pojkar har kommit och gått men nu vet jag precis vad jag vill och är väldigt nöjd med det beslutet. Jag tror helt enkelt att jag blivit mer vuxen nu och mer vuxen lär jag bli då jag får klara mig själv. Det ska bli helt underbart att få klara mig själv för en gångs skull. 

Nu är det bara ett inlägg kvar och det är ett om min nya blogg (höhö, jag tänker inte sluta blogga om ni trodde det) och en fin uppdatering om min student. Kom igen nu, vad gör vi? NU KÖR VI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0