Typ katastrof

Jag insåg nu i helgen att jag inte fixat en hemförsäkring. Vilket gör att det är en väldigt dum idé att åka på min studentresa som börjar på lördag. 

Men jag har ju valt rätt bolag om man säger så. Lite gratisreklam eller vad man ska säga, men länsförsäkringar är guld värda ibland. Efter jag hade tecknat en hemförsäkring så stod det klart och tydligt att allt gäller från och med nu förutom reseskyddet. Jaha tänkte jag och svor lite för mig själv. Vad tusan gör jag nu?!?!?!?

Tack alla fina människor på kundtjänst, ibland så älskar man er. Så idag ska jag inom kontoret i Borås för att betala så jag får reseskyddet hos LF Göteborg. Men det går och jag får resa och allt löser sig! Ibland mår man bra!


Höhö, mina grymma illustrator-kunskaper...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0