Metallica och besök

När jag kom tillbaka hem från Borås så hörde jag direkt musiken från Ullevi och The Big Four-konserten. Jag hade så gärna velat vara där men jag nöjde mig med SVT play och öppna fönster då jag hörde klart och tydligt hela konserten. Well, den tog slut den med och jag som aldrig tackar nej till fint besök, fick ett mycket gott sällskap för en timme av H som tittade in eller bankade på dörren. Hade jag inte vetat om att han skulle komma hade jag dött av en hjärtattack. 

Nu är det sovdags, nu kan vi inte vända på dygnet innan jobbet börjar även om jag hade velat det och spenderat nätterna uppe med fint sällskap som idag. Men jag var tvungen att berätta för er om vad som hänt och för att beskriva känslan så är jag helt kolugn, stilla, trött och glad. Jätteglad att jag fått tag i H och som kan tänka sig att dyka upp lite då och då när jag känner mig socialt undernärd. Dessutom är han väldigt trevlig och ser mycket bra ut för att ta i, i underkant. GAH.

- Mer detaljer kommer när det sker, kladdkakan står kvar här i min kyl och väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0