GLAD OCH ARG

Ja, vi börjar med det dåliga, jag ska jobba kvällsskift imorgon tydligen men det finns ingen kommunikation hem. Så det blir ringa mamma och be snällt. Det känns inte helt okej eftersom jag helst vill vara självgående och självförsörjande. Dock ska jag ringa min arbetsgivare och se om jag kan få komma in tidigare och/eller sluta tidigare för jag klarar inte av att behöva bli hämtad klockan tolv mitt i natten. Det spelar heller ingen roll om jag hade haft körkort för jag har ingen bil att köra ändå. Skulle heller aldrig ha råd att ha bil. 

Dock har jag haft en supermysig kväll med fint sällskap. Jag har nog världens finaste vänner! Efter ett varv i stan och via Matilda tog jag bussen hem och nu sitter jag här ensam och mögglar och undrar hur i helvete jag ska komma hem efter jobbet imorgon. Jag borde nog sova nu i alla fall.

Mer om pojkarna blir det snart och jag lovar att ge lite klarhet i det hela. Det diskuterades livligt idag om att ha en hemlig blogg om bara dem, grrr. Nej men kanske en underblogg till den här. Jag har aldrig förnekat att jag älskar pojkar och just nu finns det en person som jag inte kan slita ögonen ifrån. Ge mig lite mer snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0