Vad innebär dagen 1/1-2011?

Den första i första, det första året på det andra decenniet under 2000-talet.

Det är inte bara ett nytt år som börjar idag, ett helt nytt årtionde börjar. Det känns stort för om tio år kommer jag vara 28 going on 29. Så vad jag hoppas kommer hända under mitt liv under de närmaste tio åren är ganska intressant så jag tänkte göra en lista, jättekul! (Mest för att själv kunna titta tillbaka eller något)


1. Jag hoppas faktiskt att jag kommer finna ett stabilt förhållande där man kan stå ut med varandra trots diverse brister som man har, ingen människa är helt perfekt och det vet jag.
2. Jag hoppas på att ha en bra utbildning så jag kan börja jobba med människorättsorganisationer. Fast drömmar ändras från  natt till natt så jag kanske vill jobba som nageldesigner på NK istället..
3. Jag hoppas på att få barn. Helst två. Plus allt som hör till som fast inkomst och bostad.

Sen vill jag inte ha fler mål, jag vill leva mitt liv och prioritera mig själv!







Lite olika utseenden, samma tjej. Beiis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0